#47 - avbrutet

Då har jag precis pratat klart med kliniken. Var där imorse för ultraljud och blodprov som inte alls visade något positivt. Endast en blåsa på 18mm, en på 14mm och 30 stycken på 6-9mm. Så läkaren valde att avbryta behandlingen. Känns så klart skittråkigt och irriterande men jag förstår varför. För första gången så blev jag besviken på mig själv och min kropp. Att den inte gjort som den ska trots hjälp.

Nu är det ovitrelle som gäller och "eget försök" på denna ägglossningen. Blev tillsagd att ta ett gravtest 14-15 mars och ringa in oavsett resultat för att diskutera nästa steg. 

Känns snopet men inte mycket att göra åt saken. Jag är mest tacksam för att det inte räknas som ett försök så vi har fortfarande tre omgångar tillgodo. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

varvagtillenliten.blogg.se

Den här bloggen startade som en ”dagbok” genom vår ofrivilliga barnlöshet och en ivf-process. Då vi blivit gravida efter ett avbrutet försök så har den bytt fokus till min nya vardag som gravid!

RSS 2.0