#65

Herregud, hade helt glömt bort den här bloggen! Nu var det ett väldigt, väldigt bra tag sen jag uppdaterade och graviditeten lider mot sitt slut. Sist jag skrev var det RUL som stod på schemat och där fick vi, till min extremt stora förvåning, veta att vi väntar en pojke! Jag som aldrig gissat fel på ett barns kön tidigare gissade så klart fel på mitt eget haha. 

Tiden efter det har flugit förbi, jag har mått oförskämt bra hela graviditeten och imorgon går vi in i v.42. Japp! En vecka över tiden just nu och det börjar bli irriterande. Men imorgon är det besök hos barnmorskan och en hinnsvepning ska göras, så hoppas det kan hjälpa kroppen att kicka igång förlossningen! 


(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

varvagtillenliten.blogg.se

Den här bloggen startade som en ”dagbok” genom vår ofrivilliga barnlöshet och en ivf-process. Då vi blivit gravida efter ett avbrutet försök så har den bytt fokus till min nya vardag som gravid!

RSS 2.0