#61

(null)

Hej!
Ett lite mer positivt inlägg här känns passande nu. En ny månad och vår! Att solen är mer närvarande gör så mycket för mitt humör. Även om jag är trött så känner jag mig ändå gladare och mer motiverad. Jag har mycket som händer framöver och det känns både kul och lite stressande haha. Bland annat ultraljud, det är dax att ta kontakt med mödravården efter det, mitt syskonbarn fyller år och ska firas, vi ska till Ullared och en ny, lång och väldigt intensiv kurs startar i veckan. Tiden kommer nog gå väldigt fort och innan jag vet ordet av det så är det dax att vara två nya veckor på vfu:n innan sommaren. 

Men roligast av allt är ju att vi ska få se lilla ärtan och berätta vår nyhet för omgivningen. Två ynka dagar innan vi är tillbaka på RMC. Tänk att det är vår tur att överraska alla! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

varvagtillenliten.blogg.se

Den här bloggen startade som en ”dagbok” genom vår ofrivilliga barnlöshet och en ivf-process. Då vi blivit gravida efter ett avbrutet försök så har den bytt fokus till min nya vardag som gravid!

RSS 2.0