#62

Halloj! 
Igår var det äntligen dax för ultraljud på RMC. Jag var konstigt nog inte nervös, jag känner ju hur hormonerna och kroppen jobbar men mannen ville verkligen se hjärtat för att få det bekräftat att det är på riktigt. Och det tog inte många sekunder innan vi såg en liten blobb med ett tickande, fungerande hjärta! 

Blev bakflyttad två dagar så är idag i v.7 (6+6) och byter veckor på torsdagar. Jag har även ringt Mvc nu och ska bli uppringd under dagen för att boka in tider där. Har inte velat ringa innan graviditeten var bekräftad men läkaren sa att det är hög tid att ringa då alla ultraljudstider går åt fort! 

Nu ska jag tillbaka till skolan efter ett par veckors vfu och frånvaro. Får se om jag håller mig vaken hela dagen haha! 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

varvagtillenliten.blogg.se

Den här bloggen startade som en ”dagbok” genom vår ofrivilliga barnlöshet och en ivf-process. Då vi blivit gravida efter ett avbrutet försök så har den bytt fokus till min nya vardag som gravid!

RSS 2.0