#63

Hej! 
Gud va det händer grejer i kroppen! Varje dag upptäcker man nya saker och symtom. Jag har tillexempel upptäckt att jag inte längre kan gå som jag brukar. Jag går väldigt fort i vanliga fall men nu är jag så svullen att benen inte orkar det tempot. Har dessutom en del problem med höfterna sen innan och det känns rejält nu. Vill inte ens tänka på hur det kommer bli ju längre vi kommer i graviditeten haha. Livmodern jobbar på för fullt och växtvärken är galen! Oftast gör det inte ont utan känns mer som att den spänner sig och det blir obekvämt. 

Idag är det 37 dagar kvar till nästa ultraljud, känns som en evighet!  Ska bli så coolt att se plutten när h•n ser ut som en liten människa mer än en liten böna som sist haha. 

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

varvagtillenliten.blogg.se

Den här bloggen startade som en ”dagbok” genom vår ofrivilliga barnlöshet och en ivf-process. Då vi blivit gravida efter ett avbrutet försök så har den bytt fokus till min nya vardag som gravid!

RSS 2.0