#46

Tji fick jag säger jag bara! Idag är svullnaden tillbaka, men har även spridit sig till benen och fötterna. Det känns som att jag går på fyllda vatteballonger haha. Magen är större än någonsin och jag ser verkligen gravid ut. Lite konstigt men vad ska man göra liksom. 

Tycker att behandlingstiden har gått fort, fram tills nu. Längtar efter VUL imorgon och hoppas att allt ser ut som det ska/borde, så jag kan få ett datum för äggplock. Jag tycker det känns som att jag inte har något att fokusera på utan ett datum.  

I övrigt så har det varit en fullspäckad helg. Har haft syskonbarn på övernattning, besök från två släktingar från andra länder. Plus att jag fick ett ryck och målade om sovrummet. Inget jag rekommenderar under behandling för helvete vad ont jag hade i kroppen efter! Men snyggt blev det och nu vill jag göra om allt i sovrummet haha. Jag ska passa på att besöka Ikea och kolla möbler imorgon när vi ändå åker till Linköping för VUL. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

varvagtillenliten.blogg.se

Den här bloggen startade som en ”dagbok” genom vår ofrivilliga barnlöshet och en ivf-process. Då vi blivit gravida efter ett avbrutet försök så har den bytt fokus till min nya vardag som gravid!

RSS 2.0