#51

Halloj!  Äntligen frisk från en riktigt jävla envis förkylning. Känns som jag levt i en dvala i två veckor haha. 

Status på livet då? Väntar på min mens för att kunna ringa kliniken. Vill bara sätta igång igen! Har dock lite saker som krockar framöver, jag går nämligen ut på Vfu vecka 12 och 13, vilket innebär att om mensen kommer som tänkt och vi kör igång, så kommer det bli en del turer till kliniken under dom två veckorna. Jag har en helt fantastisk handledare så hon förstår säkert så rent praktiskt tror jag inte att det blir några problem. Men att vara hormonbehandlad och arbeta i en barngrupp blir spännande. Kanske blir det mentalt jobbigt eller så blir det ett skönt sätt att tänka på annat. Sen kommer ju påsken och allt vad det innebär med röda dagar och klämdagar, så jag har ingen aning om hur kliniken arbetar vid såna tillfällen. Får försöka ta det som det kommer tills jag har mer konkret information! 

Jag hoppas på att få fortsätta det korta protokollet fast med högre dos och/eller byte av läkemedel. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

varvagtillenliten.blogg.se

Den här bloggen startade som en ”dagbok” genom vår ofrivilliga barnlöshet och en ivf-process. Då vi blivit gravida efter ett avbrutet försök så har den bytt fokus till min nya vardag som gravid!

RSS 2.0