#56

God morgon!  Gud vad trött jag är hela tiden, och ändå så vaknar jag klockan 5 varenda morgon. 

Idag går jag in i v.6!  Eller ja, enligt vissa appar och uträkningar så gjorde jag det redan igår och vissa säger idag. Men jag tänker att jag byter veckor på onsdagar. Symtomen kommer och går men trötthet och svullnaden sitter i konstant. Allt är svullet! Magen, fötterna, fingrarna och brösten känns som som ska spricka. Jag tror att jag kommer bli en sån som lägger på mig väldigt mycket vätska under graviditeten tyvärr. Får försöka hitta tips och tricks på att minska eller få bort det.

Känns så konstigt när man läser i appen och det står "graviditetsmånad 2". Jag har vetat om graviditeten i en vecka men är redan i andra månaden haha. Dagarna går så fort och så fruktansvärt långsamt på samma gång! 
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

varvagtillenliten.blogg.se

Den här bloggen startade som en ”dagbok” genom vår ofrivilliga barnlöshet och en ivf-process. Då vi blivit gravida efter ett avbrutet försök så har den bytt fokus till min nya vardag som gravid!

RSS 2.0