#49

Jahopp då har man gått och blivit sjuk också. Jag som såg fram mot att äntligen träna ordentligt igen efter behandlingen. Men min kropp har tydligen andra planer hela tiden haha. Men det kanske är kroppens sätt att få mig att göra alla skolsaker jag har liggandes. Kan jag inte gå ut så måste jag ju göra något haha. Känner knte att jag har något att skriva om nu när vi är i det här mellan läget. Händer liksom ingenting innan den 14e, då jag ska ta ett test. Så får se hur det blir med uppdateringen fram tills dess. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

varvagtillenliten.blogg.se

Den här bloggen startade som en ”dagbok” genom vår ofrivilliga barnlöshet och en ivf-process. Då vi blivit gravida efter ett avbrutet försök så har den bytt fokus till min nya vardag som gravid!

RSS 2.0