#57

Hej! 
Äntligen lördag & första veckan på vfu:n är avklarad. Det var faktiskt jobbigare än jag trodde. Mest för att jag är så trött och obekväm i att inga kläder passar. Känns som att klä på sig är ett jäkla projekt varje morgon. Har klickat hem lite gravidbyxor för det här är inte hållbart haha. Men nästa vecka är ju en kort vecka tack vare påsken så får kämpa på dom fyra sista dagarna. 

I övrigt så mår jag bra och vi har valt att berätta om vår nyhet till våra närmsta vänner. Känns så skönt! Det känns som det är mer på riktigt när andra vet på något sätt haha. Men om 10 dagar får vi se ärtan och då kommer vi,som jag kanske nämnt, gå ut med nyheten till alla. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

varvagtillenliten.blogg.se

Den här bloggen startade som en ”dagbok” genom vår ofrivilliga barnlöshet och en ivf-process. Då vi blivit gravida efter ett avbrutet försök så har den bytt fokus till min nya vardag som gravid!

RSS 2.0