#58

God morgon och hallå v.7! 
Känns som veckorna rinner i väg, jag fick ju nyss reda på det här liksom haha. Om exakt en vecka är det dax att se den lilla som växer där inne. Tröttheten håller i sig och blev ännu värre när vi ställde om klockan. Och jag är en sån som hela tiden tänker "nu är klockan egentligen 05:00" när jag ser att den här 06:00 haha. Plågar mig själv i onödan. 

Nu är det bara tre dagar kvar av vfu:n sen är det långledigt och det behövs! Behöver verkligen ett par dagar av vila och lugn. Igår när jag kom hem så hade jag så sjukt ont i höfterna. Brukar ha problem med det pga snett bäcken och lite så men igår kändes det som hela underkroppen skulle brinna upp! Långa dagar med spring, sittande på golv och små stolar är inte det ultimata just nu känner jag. 


(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

varvagtillenliten.blogg.se

Den här bloggen startade som en ”dagbok” genom vår ofrivilliga barnlöshet och en ivf-process. Då vi blivit gravida efter ett avbrutet försök så har den bytt fokus till min nya vardag som gravid!

RSS 2.0